Employer Branding to termin zaczerpnięty z języka angielskiego, oznaczający budowanie wizerunku pracodawcy. Obecnie to, jak postrzegana jest firma i jaką opinią się cieszy ma olbrzymie znaczenie dla jej sukcesu. Employer Branding może być skierowany albo do obecnych pracowników przedsiębiorstwa, albo do przyszłych. Zależnie od tego, czy mają to być działania wewnętrzne, czy zewnętrzne podejmowane są różne działania. Up Bonus proponuje na przykład systemy motywacyjne w formie bonów i kart. Umożliwiają one rozwój pracownika, pozwalają mu na relaks, a także wpływają na nastroje i atmosferę w miejscu pracy. Każdy profesjonalny pracodawca powinien wiedzieć, że inwestycja się zwróci w formie zadowolonego, wypoczętego, a co za tym idzie - wydajnego pracownika.

Szeroki wybór bram i garaży ze stali
Bramy uchylne i rozwiewne to najbardziej popularne rodzaje bram garażowych, oferowanych przez naszą firmę. Od wielu lat wprowadzamy na rynek wysokiej jakości rozwiązania dla klientów indywidulanych oraz odbiorców ...