Employer Branding to termin zaczerpnięty z języka angielskiego, oznaczający budowanie wizerunku pracodawcy. Obecnie to, jak postrzegana jest firma i jaką opinią się cieszy ma olbrzymie znaczenie dla jej sukcesu. Employer Branding może być skierowany albo do obecnych pracowników przedsiębiorstwa, albo do przyszłych. Zależnie od tego, czy mają to być działania wewnętrzne, czy zewnętrzne podejmowane są różne działania. Up Bonus proponuje na przykład systemy motywacyjne w formie bonów i kart. Umożliwiają one rozwój pracownika, pozwalają mu na relaks, a także wpływają na nastroje i atmosferę w miejscu pracy. Każdy profesjonalny pracodawca powinien wiedzieć, że inwestycja się zwróci w formie zadowolonego, wypoczętego, a co za tym idzie - wydajnego pracownika.

Play-lotto - graj z nami o gigantyczne kwoty
Gry liczbowe rozpalają wyobraźnię wielu milionów ludzi, którzy chcieliby zasilić swoje konta ogromnymi kwotami wygranych. Polska jest krajem, w którym dopiero od niedawna mamy do czynienia z relatywnie wysokimi wy...