Employer Branding to termin zaczerpnięty z języka angielskiego, oznaczający budowanie wizerunku pracodawcy. Obecnie to, jak postrzegana jest firma i jaką opinią się cieszy ma olbrzymie znaczenie dla jej sukcesu. Employer Branding może być skierowany albo do obecnych pracowników przedsiębiorstwa, albo do przyszłych. Zależnie od tego, czy mają to być działania wewnętrzne, czy zewnętrzne podejmowane są różne działania. Up Bonus proponuje na przykład systemy motywacyjne w formie bonów i kart. Umożliwiają one rozwój pracownika, pozwalają mu na relaks, a także wpływają na nastroje i atmosferę w miejscu pracy. Każdy profesjonalny pracodawca powinien wiedzieć, że inwestycja się zwróci w formie zadowolonego, wypoczętego, a co za tym idzie - wydajnego pracownika.

Gdzie jest dobry prawnik? Kielce polecają firmę
Niebawem będziesz musiał zmierzyć się z byłym pracodawcą w sądzie lub małżonkiem w procesie o alimenty? Jeśli tak to w takim przypadku będzie Ci potrzebny kompetentny prawnik. Kielce polecają usługi Pani Cze...