Employer Branding to termin zaczerpnięty z języka angielskiego, oznaczający budowanie wizerunku pracodawcy. Obecnie to, jak postrzegana jest firma i jaką opinią się cieszy ma olbrzymie znaczenie dla jej sukcesu. Employer Branding może być skierowany albo do obecnych pracowników przedsiębiorstwa, albo do przyszłych. Zależnie od tego, czy mają to być działania wewnętrzne, czy zewnętrzne podejmowane są różne działania. Up Bonus proponuje na przykład systemy motywacyjne w formie bonów i kart. Umożliwiają one rozwój pracownika, pozwalają mu na relaks, a także wpływają na nastroje i atmosferę w miejscu pracy. Każdy profesjonalny pracodawca powinien wiedzieć, że inwestycja się zwróci w formie zadowolonego, wypoczętego, a co za tym idzie - wydajnego pracownika.

Produkte aus langlebigem Stahl
Bei unserer Arbeit ist das richtige Management des gesamten Unternehmens das wichtigste. Die individuellen Strukturen unseres Unternehmens beeinflussen sich gegenseitig, und nur ein gutes globales Management kann dem Unt...